hocam düşmesi benim için daha iyi, düşerken short işlem açıyorum düştükçe kazanıyorum. zaten altına girmemek için coin işine girdim hocam
teşekkürler🙏
17800₺ hocam
hocam durum şudur:
1- ilk 10 coin twitter hesaplarını takip edip bildirimleri açıyoruz.
2- en az 3 sağlam twittir cyrpto para haber sayfası için de aynı şeyi yapıyoruz.
3-en az 6 saat pisayasa grafik gözlemi yapıyoruz, iniş çıkış hacim alım-satım için girilen emirler.
sonuç olarak hızlı olursanız kazanıyorsunuz. mesela trx için güzel bir haber geldi direkt borsadan girip bakın fiyatı daha yükselmeye başlamamışsa alın veya kaldıraçla oynayın -3x den fazla oynamayın açgözlülük adamı bitiriyor tecrübeyle sabit- en az %3-%5 dalgalanma oluyor güzel haberde. veya diyelim ki bitcoin sert düşünte -dün geceden beri- böyle durumlarda bear alıp -kardıraç sisteminin 3x olarak önümüze sunulmuş hali bu- keyfinize bakın.