• 24-08-2017, 15:23:48
    #1
    Merhabalar.


    3-5 bin TL için, hangi altına yatırım yapmak daha kazançlı olur sizce?
    Örnek 1 sene için sonrası mesela. Fikirlerinizi alabilir miyim?
  • 24-08-2017, 15:28:05
    #2
    Ben şubat ayında 5.600'e reşat aldım, şu anda çok pişmanım. Aynı parayı BitCoin'e yatırsaydım çok fazla kar ederdim.
  • 24-08-2017, 15:32:42
    #3
    Bendede 3 tam 1 çeyrek var biraz daha birikince bitcoinde al sata yapacağım. Bu miktara girdiğimiz riske değmez.
  • 24-08-2017, 15:38:03
    #4
    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede 3 tam 1 çeyrek var biraz daha birikince bitcoinde al sata yapacağım. Bu miktara girdiğimiz riske değmez.
    BTC hakkında bir bilgim yok.
  • 24-08-2017, 15:54:09
    #5
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BTC hakkında bir bilgim yok.
    Hocam bende ayda 1 tane tam yada yarım çeyrek fln almaya çalışıyorumda yanlış yönlendirmeyim sizi.

    Btc için 2 farklı yöntem uygulayabilirsiniz. Kısa vadeli alım satım yada orta vadeli alım satım yada uzun vadeli alım satım.

    Kısa vadeli için bana göre yani benim fikrim kimse lütfen tartışma amaçlı alıntılamasın bu benim şahsi fikrimdir ve yatırım tavsiyesi değildir. Bunun için çok iyi takip etmeniz lazım yüksek miktarla girip günlük düşüş ve yükselişlere göre alım satım yaparsınız.

    Orta vadeli için ise balina diye tabir ettiğimiz btc baronları piyasayı istedikleri gibi yönlendiriyorlar. 2,3 aylık periyotlarla düzenli olarak düşüp çıkıyor. Şu an çıkış periyodunda ne kadar çıkar bilinmez. Balinalar doyduğu zaman satışlar başlar ciddi anlamda düşüş olur. Buda alım için fırsattır. Alırsınız yükelince satıp alt coin alırsınız çünkü balinalar altcoine yatırım yapıyorlar.

    Uzun vadeli için ise alım için beklemenize gerek yok şimdide alabilirsiniz. Uzun periyotta bitcoin sürekli çıkıyor. Alacaksınız 3,5 sene bekletin.
  • 24-08-2017, 15:57:09
    #6
    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende ayda 1 tane tam yada yarım çeyrek fln almaya çalışıyorumda yanlış yönlendirmeyim sizi.

    Btc için 2 farklı yöntem uygulayabilirsiniz. Kısa vadeli alım satım yada orta vadeli alım satım yada uzun vadeli alım satım.

    Kısa vadeli için bana göre yani benim fikrim kimse lütfen tartışma amaçlı alıntılamasın bu benim şahsi fikrimdir ve yatırım tavsiyesi değildir. Bunun için çok iyi takip etmeniz lazım yüksek miktarla girip günlük düşüş ve yükselişlere göre alım satım yaparsınız.

    Orta vadeli için ise balina diye tabir ettiğimiz btc baronları piyasayı istedikleri gibi yönlendiriyorlar. 2,3 aylık periyotlarla düzenli olarak düşüp çıkıyor. Şu an çıkış periyodunda ne kadar çıkar bilinmez. Balinalar doyduğu zaman satışlar başlar ciddi anlamda düşüş olur. Buda alım için fırsattır. Alırsınız yükelince satıp alt coin alırsınız çünkü balinalar altcoine yatırım yapıyorlar.

    Uzun vadeli için ise alım için beklemenize gerek yok şimdide alabilirsiniz. Uzun periyotta bitcoin sürekli çıkıyor. Alacaksınız 3,5 sene bekletin.
    BTC anlamadığım için girmek istemiyorum öyle birşeye. Altın yatırımı düşünüyorum.