• 30-01-2016, 18:59:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alman forex robotunu kullanan oldu mu hiç aramızda?
  • 31-01-2016, 22:04:26
    #2
    denedim az kar ettirdi, bilmem kaç bin dolar kar kanıtlarına inanmayın. Trend e karşı işlem açabiliyor çünkü sell limit buy limit olarak açıyor işlemleri ama sl tp seviyeleri hep koyuyor, paranın uçup gitme şansı yok. Yatay piyasalarda iyi kazandırabilir ama şu dönem volatilite yüksek
  • 01-02-2016, 16:43:39
    #3
    zUhd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denedim az kar ettirdi, bilmem kaç bin dolar kar kanıtlarına inanmayın. Trend e karşı işlem açabiliyor çünkü sell limit buy limit olarak açıyor işlemleri ama sl tp seviyeleri hep koyuyor, paranın uçup gitme şansı yok. Yatay piyasalarda iyi kazandırabilir ama şu dönem volatilite yüksek
    ne kadar kullandınız, yüzde kaç kar ettiniz