2,77 den aldım 2,74 lerde takılı kaldı hatrı sayılır bi zararım var beklemeli mi?
Açıkcası sürekli takip etmek strese sokuyor.
Doların akıbeti ?
71
●5.032
- 09-06-2015, 14:47:222.77 den dolara girmek çok akıl kârı olmayan bir tutum şuan söyleyebileceklerim bu kadar sadece çok yüksek giriş yapmışsınız umarım zarar etmeden çıkarsınız
Not: Yatırım tavsiyesi değildir.Her hangi bir hukuki sorumluluk kabul etmemekteyim - 09-06-2015, 14:54:52Üyeliği durduruldu2,77 çok yüksek bir giriş yakın zamanda yükseleceğini sanmıyorum aciliyetiniz var ise zarar ile satın yoksa bekleyin belki yükselir ama pek umut yok gibi
- 09-06-2015, 15:27:09Ayrıca şunu söyleyeyim giriş yaptığınız tutar sizin için önemsiz ise bekleyin zarar etseniz bile etkilemeyecek büyüklükte bir meblağ ise ama diyelim 100 k doları 2.77 den aldıysanız 2.69 seviyelerine düştüğü zaman ki kayıpla 1k dolar daki kaybı düşünmeyebilirsiniz.Açık konuşursak ben 2.65 civarındayken bile girmedim çünkü bu iş yatırım işidir yani bir iştir.elinizdeki tutara göre en iyi şekilde değerlendirmek gerekir
- 09-06-2015, 15:30:02Çok yüksek kurdan almışsınız umarım zararsız bozdurursunuz
Sent from my iPhone using Tapatalk - 09-06-2015, 16:06:01hükümet kurulması sırasında tartışmalar vb durumlar olursa yükselir ama fazla uzatmadan hükümet kurulursa 2,60-2,80 arası dalgalanır gibi , hükümet kurulması sırasında stres yükselirse 2,80 üstüne geçer bence
tabiki bu dediklerim kişisel görüşüm