Merhabalar, öncelikle herkese hayırlı bir gün diliyorum.
Geçtiğimiz haftalarda dolar kuru 2,70 gibi rakamları gördü ama dün en düşük rakam 2,55'i de gözlemledik. Şu aşamada dolar sizce nasıl bir seyir gösterir ? Elimizde ki döviz'i bozdurmalımıyız ?
Dolar ne olur ?
1
●438