• 22-05-2015, 14:17:55
    #1
    Merhabalar, öncelikle herkese hayırlı bir gün diliyorum.
    Geçtiğimiz haftalarda dolar kuru 2,70 gibi rakamları gördü ama dün en düşük rakam 2,55'i de gözlemledik. Şu aşamada dolar sizce nasıl bir seyir gösterir ? Elimizde ki döviz'i bozdurmalımıyız ?
  • 22-05-2015, 14:20:27
    #2
    Dolar yükselecek butceme gore bir miktar dolar aldim bozdurmayiniz hocam

    Telefondan gönderildi.