• 29-04-2015, 00:51:02
    #10
    atmaca18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten malı götüren götürdü birileri servetine servet kattı bakalım 3 gun içinde ne olacak
    dolerosun çıkması tamamen planlanan oyunun bir parçası , güzel ülkem seçime yaklaşırken vatandaşa bak doleros kaça çıktı habarın varmı mesajı verip oy bölmek , bunun sahte bir ivme olduğu endeksin de suan nerelerde oldugudur..Güzel ülkem yabancı ülkenden kaçmıyor yatırım yatırım üstüne geliyor korkma ...
  • 29-04-2015, 01:44:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    http://www.finanspara.com/dolar-267-oraninda
  • 29-04-2015, 07:29:55
    #12
    Seçimden sonraki haftalarda dolar 3 tl yi geçecek akabindeki ay 3.05 3.10 arasi degerde olacak
  • 29-04-2015, 11:45:19
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doların yükselmesinin ülkemizle alakası yok tüm dünyada yükseliyo aslına bakarsanız doların Türkiye umrunda bile değil
  • 29-04-2015, 12:26:29
    #14
    Beyler gereksiz tartışmayın malı götüren götürdü. Dünya Türkiye etrafında dönmüyor. Hiçbir ülke hadi arkadaşlar Türkiye'ye yüklenelim demiyor. Ekonomimiz malesef kötü, üretimi yok ettiler, çiftçiyi de bitirdiler malesef. Bunda tek bir parti değil herkes birey olarak suçlu.
    Bu arada ben de dolar seçimlere kadar yükselir diyenlerdenim.
  • 29-04-2015, 21:37:38
    #15
    dolar düşüyor gibi görünüyor şimdilik