Beyler gereksiz tartışmayın malı götüren götürdü. Dünya Türkiye etrafında dönmüyor. Hiçbir ülke hadi arkadaşlar Türkiye'ye yüklenelim demiyor. Ekonomimiz malesef kötü, üretimi yok ettiler, çiftçiyi de bitirdiler malesef. Bunda tek bir parti değil herkes birey olarak suçlu.
Bu arada ben de dolar seçimlere kadar yükselir diyenlerdenim.