Fibonacci ve diğer teknik indikatörlere göre dolar 2.25 seviyesine görmesi çok muhtemel bir olay bloomberg bu konularda daha uzman Ateşan Aybars takip etmeni tavsiye ederim.
Ateşan Aybars'ın "
Dolar/TL"ye ilişkin bir yazısı var mı? Ben şöyle bir göz attım, rastlamadım öyle bir yazıya. Ayrıca yaptığı tahminler tutmuşsa yazıları ve verileri gösterirsen sevinirim. Yani Ateşan Bey gibi yazmak çok basit sonuçta. Belirli bir jargon var: put, call, buy, sell, bearish, bullish, endeks, destek, direnç vs vs... Bunlarla sayıları ve dövizleri/emtiaları evirip çevirip, biraz da grafikle süsleyip binlerce boş beleş yazı yazabilirsin.