2015 Yılında bir söylenti var ama kesin değil Merkez Bankasının faizleri değiştirmemesi ile alakalı bir durumdan dolayı, haber ne akıllara gelen ise güya borsanın ocak ve şubat aylarında çok dibe girebilir ibaresi.
Ancak bu sadece varsayım bana kalırsa fake neden diyeceksiniz yabancılar tüm sermayelerini türkiyede bulunan hisselere harcıyorlar demekki bildikleri birşey var !
Doları takip etmek için bir şahısı önerebilirim size Hafta için her sabah Bugün Tv de saat tam 9 da gözlüklü bir adam var ekonomi programında onun dediklerini yaparsanız büyük yol kat edersiniz hocam.