• 06-10-2013, 13:14:07
    #10
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    Yorumları okuyorumda
    1-2 kişi dışında
    herkez hiç girme, girersen batarsın gibi yorumlar yazmış.
    Forexle uğraşmış biri olarak sölüyorum.
    İlk önce ufak bi yatırım yap, daha sonra forex şirketinin ( gcm forex vs vs ) hafta sonları düzenlediği kurslara mutlaka katıl.Forexi eğer kavrayabilirsen çok iyi kazanırsın.Kavrayamazsan yapacak bişey yok
  • 06-10-2013, 18:55:31
    #11
    Ben de borsacı olarak söyleyim; Forex kumar değildir.

    Ama 100-500 TL ile ve kaldıraçla Forex kumardır . Ufak ufak hisse senedi topla geleceğin için derim.

    Forex, en az 10000$ ve de tek seferde kaldıraçsız emirlerle, ufak ufak toplayacak adamlara uygun.

    Ayrıca Forex en zor piyasadır. Benim patron 8 Milyon $ ile Altın işlemi yapıyor. Yanında ekonomisti var özel, ona rağmen günde 1-2 emir girer ya da girmez, o da net görürse. Onun haricinde tamamen hedge amaçlı kullanılıyor.
  • 06-10-2013, 20:25:10
    #12
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    MORATORYUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de borsacı olarak söyleyim; Forex kumar değildir.

    Ama 100-500 TL ile ve kaldıraçla Forex kumardır . Ufak ufak hisse senedi topla geleceğin için derim.

    Forex, en az 10000$ ve de tek seferde kaldıraçsız emirlerle, ufak ufak toplayacak adamlara uygun.

    Ayrıca Forex en zor piyasadır. Benim patron 8 Milyon $ ile Altın işlemi yapıyor. Yanında ekonomisti var özel, ona rağmen günde 1-2 emir girer ya da girmez, o da net görürse. Onun haricinde tamamen hedge amaçlı kullanılıyor.
    Patronunla tanışmak isterdim
  • 06-10-2013, 21:16:22
    #13
    Sizde hesap açmaz .
  • 12-11-2013, 23:42:08
    #14
    Çok iyi takip ve psikoloji gerekir