Ben de borsacı olarak söyleyim; Forex kumar değildir.
Ama 100-500 TL ile ve kaldıraçla Forex kumardır

. Ufak ufak hisse senedi topla geleceğin için derim.
Forex, en az 10000$ ve de tek seferde kaldıraçsız emirlerle, ufak ufak toplayacak adamlara uygun.
Ayrıca Forex en zor piyasadır. Benim patron 8 Milyon $ ile Altın işlemi yapıyor. Yanında ekonomisti var özel, ona rağmen günde 1-2 emir girer ya da girmez, o da net görürse. Onun haricinde tamamen hedge amaçlı kullanılıyor.
Patronunla tanışmak isterdim