• 10-06-2026, 18:21:13
    #1
    Ben reklamdan rahatsız değilim ama navbar ile reklam arasında olan kocaman boşluk takıntılarımı çoğalttı 😂 Belki haberiniz yoktur diye konuyu açıyorum.
  • 10-06-2026, 18:35:25
    #2
    Claude 6.25X Sağlayıcı

    Seninki yine iyi bence 😁
  • 10-06-2026, 18:36:28
    #3
    xmandalorian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Seninki yine iyi bence 😁
    senin ki bağımsızlığını ilan etmiş @BHE Digital;
  • 10-06-2026, 18:36:41
    #4
    Aynı sıkıntı bende de var. Ayar oldum 😂