• 10-06-2026, 17:06:18
    #1
    merhaba claude 100$ olanı kullanıyorum ama 20$ da vergisi çıkıyor yani vergi zaten bir işime yaramıyor hobi amaçlı bu vergiden sıyırma yöntemi var mıdır ? pm atarsanız sevinirim
  • 10-06-2026, 17:07:57
    #2
    Fatura adresini değiştirin vergi %0 a düşer. Örnek singapore
  • 10-06-2026, 17:08:01
    #3
    Dubai seçin ülkeyi
  • 10-06-2026, 17:11:04
    #4
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    Mobil uygulamadan almanızı tavsiye ederim ucuza geliyor.
  • 10-06-2026, 17:15:14
    #5
    Kişisel Rütbe
    oslopay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dubai seçin ülkeyi
    Ödemelerde kart sorunu olur mu
  • 10-06-2026, 17:16:02
    #6
    AI işçisi
    vergi yok dert yok direk candan kandan https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...birak9989.html
  • 10-06-2026, 17:17:12
    #7
    CGD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil uygulamadan almanızı tavsiye ederim ucuza geliyor.
    bende tam tersi oldu. android uygulamadan bakınca 33.99 AUD, pcden bakınca 26 AUD oluyor.
  • 10-06-2026, 17:22:04
    #8
    @Duck Digital;
  • 10-06-2026, 17:29:32
    #9
    Rakipsiz
    Malesef bu olmuyor kart geçmiyor önlemini almışlar.