Claude Vergi olayı yardım
9
●864
- 10-06-2026, 17:06:18merhaba claude 100$ olanı kullanıyorum ama 20$ da vergisi çıkıyor yani vergi zaten bir işime yaramıyor hobi amaçlı bu vergiden sıyırma yöntemi var mıdır ? pm atarsanız sevinirim
- 10-06-2026, 17:16:02vergi yok dert yok direk candan kandan https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...birak9989.html
- 10-06-2026, 17:17:12bende tam tersi oldu. android uygulamadan bakınca 33.99 AUD, pcden bakınca 26 AUD oluyor.CGD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
