Sonra "Videoyu uzat" seçeneğiyle uzattığım zaman ikinci 10 saniyelik kısmı ekleyip tek parça veriyor fakat daha önce ürettiği kısımda "Bana b**ğına..." şeklinde 5. ve 6. saniye arasında bir yerde sesi bozuyor.
Bunu nasıl engellerim?
Not: Tüm videoları ayrı oluştur demeyin o şekilde kaliteli olmuyor, video uzatarak yapmam lazım

