• 06-03-2026, 22:26:47
    #1
    Merhaba hocalarım, aranızda deneyen var mı? kodlama konusunda nasıl gpt 5.4
  • 06-03-2026, 22:30:02
    #2
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocalarım, aranızda deneyen var mı? kodlama konusunda nasıl gpt 5.4
    Bence şuan için Opus ile kafa kafaya
  • 06-03-2026, 22:33:42
    #3
    Gumusdere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence şuan için Opus ile kafa kafaya
    Codex 5.3 backend konusunda iyi iş çıkarıyor ama frontend konusunda eksikti. 5.4 frontend olarak nasıl sizce
  • 06-03-2026, 22:37:04
    #4
    Dün akşam sabah kadar çalıştırdım 5.4 elimi hiç birseye deymedim tek yazdığım şey faz 1 faz 2 full bitince link atarım site için.
  • 06-03-2026, 22:38:36
    #5
    Gumusdere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün akşam sabah kadar çalıştırdım 5.4 elimi hiç birseye deymedim tek yazdığım şey faz 1 faz 2 full bitince link atarım site için.
    Merakla bekliyorum hocam. Kolay gelsin
  • 07-03-2026, 02:43:15
    #6
    Ben 1 gündür kullanıyorum, çalıştığım proje gerçekten cok karmaşık 5.4 e geçene kadar 5.3 codex kullanıyordum ama farkettiğim şey 5.4 bambaşka bir seviye,
    bir sorun olduğunda 5.3 hemen yama yapmaya çalışıyordu ne kadar AGENTS.md oluşturutsan oluştur sürekli kafasına göre davranmaya çalışıyordu.
    ama 5.4 direk sorunun kaynağına iniyor kod yazarken daha doğru yaklışm uyguluyor. Ancak token tüketimi sanki bana 5.3 codex e göre x2 x3 gibi geldi.
    aynı proje aynı bağımlıklar ama 5.3 ile günde 2 hesap kullanıyordum en fazla 5.4 de 3-4 hesap değiştirmem gerekiyor en az.
    proje büyük kabul ediyorum ama alt sürümleri de kullandığım için söyleyebilirim inanılmaz token tüketimi var. tabi yaptığı iş de ona göre farklı