Merhaba arkadaşlar,
Elimde API ve Kiro mevcut, bunları satmayı düşünüyorum. Sizce şu an piyasada ne kadardan satmam daha mantıklı olur?
Halihazırda bir satış konum var ancak sunduğum hizmet garanti içermediği için talep görüp görmeyeceğinden emin değilim. Bu yüzden fiyatlandırma konusunda kararsız kaldım.
Sizce hangi fiyattan ve ne kadar limit koyarak satışa çıkarmalıyım?
sınırsız kiro ve sınırsız api hakkında
13
●1.130
- 04-02-2026, 09:58:58hayır hocam cortex değil direkt maile tanımlıyorum 10.000 kredi kiro power paketi 200 dolarlık olan.pazaryazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2026, 14:48:39sınırsız diyorsun ama burada 10.000 kredi diyorsun. anlayamadım acıkcası.Parzil07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2026, 14:50:52sınırsızdan kasıt şu hocam 10.000 kredi bile 1 kişi ayda bitirmesi çok zor eğer biterse yine 10.000 sağlıyorum. ama tutuptaakif68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 kişi bir hesabı kullanırsa sistemde tespit edilirse iptal edilir. - 05-02-2026, 14:53:57kiro orjinal hesap hocam orda sadece claude modelleri var opus 4.5- sonnet 4.5 - haiku 4.5 sonnet 4akif68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-02-2026, 16:44:26Hocam cok guzel paket evet bitmez ama dediginiz gibi fiyat biraz fazla bana göre. Çünkü alıp ertesi günü iptal olma sorunu bile olabilir. Şuan da senin gibi birkac kisi daha gördüm bu açık tespit edilir yakin zaman da. O yuzden sen para kazanmay bak hızlı hızlı ne kadar satabilirsen sürümden kazanirsin. Benim kendi sahsi görüşüm 5-10 dolar. Sen bilirsin tabi. 25 dolar olduğu icin ve garantisi olmadığı için almak istemedim. Ama daha uygun olsa 7/24 kiro kullanıcısı olarak 1-2 günde kullanma garantisi düşünür verdiğim para fazla gelmez alırım.
iyi satışlar kolay gelsin. - 05-02-2026, 16:47:22500tl ye 2.000 kredi sağlayabilirim hocam şöyle düşünün 10k kredi alıyorsunuz bitince tekrar alıyorsunuz ücret ödemeden 10k dahaMadLen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benzer satış yapan 1 kişi var 100 dolardan satıyor garantisi var ama kapnırsa kullandığınızz günleri düşüp iade sağlıyor ide kullanıp 25 dolar fazla demek pek mantıklı deil hocam
ide api ile bir tutulamayacak kadar iyi çünkü.