
Sevgili Google,
Sizin aracınızı kullanmamızı ve sizin IDE'nize (Geliştirme Ortamı) geçmemizi istediniz. Bunun avantajları vardı ve birçoğumuz Claude Opus kullanabilmek için bu geçişi yaptı.
Belli bir kullanıcı sayısına ulaştıktan sonra Claude üzerindeki kotayı düşürmeye başladınız ve şimdi Claude Opus'ta bu "Hata" (Error) şeyiyle karşılaşıyoruz.
Google bir hata yaptı; Gemini 3 çöp gibiyken Claude'un kotasını düşürmek çok kötü bir hamle.
Gemini 3 neredeyse kullanılamaz durumda; halüsinasyon görüyor ve çöp kod üretiyor. Gemini 3, çok detaylı olsalar ve projenin mimarisini içerseler bile .md formatındaki proje planlarını takip etmiyor.
Günde en az 1 saat kodlama yapmak isteyen hiç kimse için bu araç kullanılmaya değmez. Aldığımız hataların miktarı akıl almaz ve gülünç boyutta.
Bu durum AntiGravity'yi öldürecek; kazandığınız o büyük kullanıcı kitlesi sadece ÇALIŞAN başka bir aracı kullanmaya başlayacak.
Üzücü çünkü bu aracın potansiyeli vardı. Onu Jules ve diğer yapay zeka araçlarıyla bağlayabilirlerdi ve sonunda hiçbir şirketin rekabet edemeyeceği bir şey yaratabilirlerdi. Ancak görünen o ki Antigravity için fon bitti ve bu yüzden fişi çekiyorlar."
Bir reddit kullanıcısının paylaştığı yazı globalde paylaşılmaya başlandı.
