• 08-01-2026, 23:15:19
    #10
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cc switch kullan
    https://github.com/farion1231/cc-switch/releases
    sonra şu ayarları yap

    sonra use de

    bunu alta indir gizlenir o sende üstte proxy açıkken devam edersin
    böyle gözüküyüyor hocam hala ayarlarda böyle


  • 08-01-2026, 23:19:40
    #11
    Kişisel Rütbe
    Unmorn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle gözüküyüyor hocam hala ayarlarda böyle


    2 ye bas bi
  • 08-01-2026, 23:23:10
    #12
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ye bas bi
    claudenin siteye atıyor giriş yapmamı istiyor pm den mi konuşsak kirletmeyelim burayı
  • 08-01-2026, 23:23:45
    #13
    Kişisel Rütbe
    Unmorn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    claudenin siteye atıyor giriş yapmamı istiyor pm den mi konuşsak kirletmeyelim burayı
    Üstte proxy açık mı
  • 08-01-2026, 23:25:31
    #14
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstte proxy açık mı
    evet hocam cc-switchte açık
  • 08-01-2026, 23:26:44
    #15
    Kişisel Rütbe
    Unmorn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam cc-switchte açık
    Bilgisayarı yeniden başlat sende neden böyle Olmadı cmd den benim gibi claude yap modellere bak dene
  • 08-01-2026, 23:32:09
    #16
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarı yeniden başlat sende neden böyle Olmadı cmd den benim gibi claude yap modellere bak dene
    yeniden başlatınca düzeldi teşekkür ederim hocam
  • 08-01-2026, 23:37:58
    #17
    Kişisel Rütbe
    Unmorn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeniden başlatınca düzeldi teşekkür ederim hocam
    Olmasaydı daha çok gülerdim bunu tek sen yaşıyon
  • 09-01-2026, 02:47:05
    #18
    ben bundan hiçbir şey anlamadım. müsait olduğunuz vakitte yardımcı olabilir misiniz?