• 05-12-2025, 15:32:02
    #1
    0.dev 20 dolar ile premium veriyor. Kredi tüketimi nasıl? günlük login işlemlerinde 2 dolar ekstra kredi de sunuyor. 1-2 projeyi baştan sona bitirebilir miyim?
  • 05-12-2025, 15:33:13
    #2
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    v0 app i mı diyorsunuz hocam?
  • 05-12-2025, 15:33:52
    #3
    PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v0 app i mı diyorsunuz hocam?
    evet başlıkta belirtmem gerekirdi
  • 05-12-2025, 15:34:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bu tür vibecoding uygulamalarının 20-30 dolarına pek kanmayın , siteyi yaparken bile isteye mi yapıyor bilmiyorum ama durmadan sorun çıkarıyor , token harcamanız gerekiyor ve bir sitenin maliyeti 200 dolarlara kadar çıkabiliyor.
  • 05-12-2025, 15:36:05
    #5
    Rewora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu tür vibecoding uygulamalarının 20-30 dolarına pek kanmayın , siteyi yaparken bile isteye mi yapıyor bilmiyorum ama durmadan sorun çıkarıyor , token harcamanız gerekiyor ve bir sitenin maliyeti 200 dolarlara kadar çıkabiliyor.
    200 dolara kendim yazarım projeyi
  • 05-12-2025, 15:37:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gecoist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 dolara kendim yazarım projeyi

    bindik bi trene bakalım
  • 05-12-2025, 15:38:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu arada tavsiyem perplexity kullanman olur , forumda üyeliklerini satanlar var.
    @Hagiwhat; sana yardımcı olabilir , sorunsuz kullanabilirsin.
  • 05-12-2025, 15:39:57
    #8
    Bahsettiğiniz sanırım vercel'in ürünü v0.dev

    UI tarafında shadcn ui ile iyi ve hızlı işler çıkarıyor. Backend kısmında başarılı diyemiyorum ben çok fazla hata aldım.

    Projeye bağlı ancak 1-2 proje çok zor.

    Ben 1 ay aldım ancak memnun kalmadım iptal ettim. UI tarafında hızlı ve güzel işler çıkardı sonra onu alıp backend için başka tarafı kullandım.

    Buna şuan 20$ vereceğinize Google Antigravity kullanın ücretsiz olarak. 4.5-sonnet-thinking ile istediğinizi aşağı yukarı çıkarırsınız. Arada bekletiyor ancak çokta önemli değil neticede ücretsiz şuan için tamamen Antigravity.

    Ben Cursor kullanıyorum. İşlerim eğer o ay çok yoğun olacaksa 200$'lık paketi alıyorum, istediğim modeli chat üzerinden tek tık ile değiştirip devam ediyorum. Saçmalama noktalarında hemen başka modele geçiyorum. Eğer orta karar iş olacak gibiyse 60$'lık paketi alıyorum, oda yeterli oluyor. Eğer ki ufak düzeltmeler veya ufak işler yapacaksamda 20$'lık paketi alıyorum oda bu tarz şeylere yeterli oluyor.

    Terminal bazlı çalışmayı seviyorsanızda claude tercih edebilirsiniz. Ben tercih etmiyorum şahsen.
  • 05-12-2025, 16:00:13
    #9
    🎩 SMM PANEL YAZILIMI 🎩
    gecoist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet başlıkta belirtmem gerekirdi
    Şahsi görüşüm iş görmez bir sistem olmasıdır.