• 30-07-2025, 23:58:06
    #1
    Kişisel Rütbe
  • 31-07-2025, 00:45:01
    #2
    2 gündür 1,5 saatten fazla kullanamıyorum. Verdiğim para boşa gitti gibi hissediyorum.
  • 31-07-2025, 00:50:00
    #3
    Cidden artık insanları bu yönden çekiyorlar yada aç gözlülük mü diyelim ne diyelim buna daha ne kadar para üzerine düzen kurulacak tamam yapıyosun kitlen var hersey amenna premium alan insana ne diye kısıtlama getiriyosun ki saçmalık gerçekten