• 21-07-2025, 15:24:47
    #19
    ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet videolari gördüm ama bana göre degil bu sekilde yapmak. IDE ile bir cok sey daha kontrol altinda. API icin billing ayri. Yani ben claude max alip, API'yi VS code'a baglamak isterdim mesela ama bu ayri faturalandiriliyor.

    Trae'yi görmüstüm ama hic denemedim.

    Ben para verilmesin demiyorum ancak para verdigin halde limiti cabuk bitmesi sikinti. Bir cok kisi cursor'i elestirmis bu politikadan dolayi. Onlarin bilecegi is. Baska firmalar elbete cikacaktir.

    Ki cursor cok cakallik yapiyor. Yaptigi sadece belki prompt düzenleme biraz. Cünkü cursor IDE zaten VS Code. Acik kaynak olmasaydi yapamazlardi.
    Kendi modelleri degil claude sonnet basarilari.. O da onlarin degil yani.

    Ama buna ragmen bir kac günde bitecek bir sey icin 20 dolar istiyorlar.
    Cursor geçen günlerde değiştirdi önce sınırsız kullanım yaptı sonra sınır koydu yeni paket çıkardı filan iyice bozdu. Yeni alternatiflerin gelmesini bekliyoruz. Amazon kiroyu bir an önce bitirirse belki bir şeyler olur.
  • 21-07-2025, 16:41:38
    #20
    Hala alternatif yok cursor forum da aynı şekilde pek çok kişi iptal başlattı ama cursor ekibi geri adım atmıyor.Yahu 20$ veriyorsun 150 mesajda hak doluyor.Acayip kazık yabancı içinde kazık tarife.Herkes şikayetçi
  • 21-07-2025, 19:44:10
    #21
    Claude Code Max CLI Sonnet odaklı git arada opus bas 1 aydır aralıksız kullanıyorum.
  • 21-07-2025, 19:51:07
    #22
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude Code Max CLI Sonnet odaklı git arada opus bas 1 aydır aralıksız kullanıyorum.
    Bunu anlamadım hocam
  • 21-07-2025, 19:51:50
    #23
    https://zed.dev/ bunu deneyin
  • 21-07-2025, 20:04:31
    #24
    trae 2.0
  • 21-07-2025, 20:21:22
    #25
    Nordlig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://zed.dev/ bunu deneyin
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trae 2.0
    Bu söylediklerinizin agent modu var mı? Script yazıyor mu?
  • 21-07-2025, 20:30:52
    #26
    Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu söylediklerinizin agent modu var mı? Script yazıyor mu?

    https://youtu.be/dRUyOjbD7rM?si=0DdL...m_source=MTQxZ
  • 21-07-2025, 21:29:33
    #27
    neden hala boş beleş ailerle vakit geçiriyonuzki abi

    v0.dev backend frontend sql ne istersen yapıyor maliyetide düştü. 80 dolarla 2 aydır iş yapıyorum 2 tane büyük komple uygulama geliştirdim