Hala alternatif yok cursor forum da aynı şekilde pek çok kişi iptal başlattı ama cursor ekibi geri adım atmıyor.Yahu 20$ veriyorsun 150 mesajda hak doluyor.Acayip kazık yabancı içinde kazık tarife.Herkes şikayetçi