Merhaba arkadaşlar,
Google veo 3 kullanmaya basladim. Ucretsiz 1 aylik versyonundan. 5 video üretince limite takılıyor. Bunun çözümü nedir? Odeme yapsam da limite takilir miyim?
Veya hesap falan satiliyor mu forumda?
Çok uzak kaldim buralardan ondan biraz eksiğim var bu konuda..
Teşekkürler..
hesap satıyordum biz de engele takıldık
hergün 3 tane açarsın bundan sonra bir ay boyunca