• 23-05-2025, 21:39:00
    #1
    Merhaba R10 üyeleri,

    Sizin için bir Chatbot yapsam ve bunu sizin kullanımınıza ücretsiz sunsam ne dersiniz? Model kesinlikle bir api entegrasyonu olmayacak (ki zaten api kullanmak benim için çok maliyetli olur) tamamiyle kendi eğittiğim bir model olacak. Model hemen hemen çoğu talebinize karşılık verebilecek düzeyde olacak ve herhangi bir kısıtlama sunmayacak (herkes premium olacak). Biliyorum size en çok lazım olan görsel/video üretme araçları ve bunları sınırsız aynı zamanda ücretsiz üretebilecek modeller fakat bu modellerin, yapan kişi için sandığınızdan çok daha maliyetli olduğunu üzülerek söylemeliyim.

    Bu proje için şu an tam karar vermiş durumda değilim. Fikir ve hizmet hoşunuza gittiyse bu konuyu beğenmeyi ve yorumlarınızı eksik etmemenizi rica ederim
  • 23-05-2025, 22:07:54
    #2
    Lazım böyle bişey hocam canımız sıkıldıkça sohbet edelim