• 14-05-2025, 19:44:19
    #19
    Kişisel Rütbe
    Şu arkadaş sayım 31 de kalmış değiştirin lütfen
  • 14-05-2025, 19:45:11
    #20
    Kişisel Rütbe
    mertfrello adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu linki var mı?
    İlk konu
    https://www.r10.net/ucretsiz-paylasi...or-icerir.html
    İkinci Konu
    https://www.r10.net/ucretsiz-paylasi...-part-2-a.html

    Ders silme eğitimi vereceğim bu akşam
  • 14-05-2025, 19:46:44
    #21
    Ne farkı var peki normaline göre mesela tasarım konusunda normali berbattı
  • 14-05-2025, 19:50:05
    #22
    Kişisel Rütbe
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne farkı var peki normaline göre mesela tasarım konusunda normali berbattı
    Yeni gelen tüm ai modellerini göreceksiniz
    Resmini dalle değil gpt-4oimage yapar
    Dahasıda var her yeni özelliği görürsünüz ve en güzeli aylık 20 dolar ödemezsiniz
  • 14-05-2025, 19:57:15
    #23
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk konudaki gibi kayıt işlemi yaptım, mail beklemeye geçtim, başka bir işleme gerek var mı hocam?
  • 14-05-2025, 19:58:10
    #24
    Kişisel Rütbe
    mertfrello adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk konudaki gibi kayıt işlemi yaptım, mail beklemeye geçtim, başka bir işleme gerek var mı hocam?
    1 gün bekleyin mail gelecek siz yine her ihtimale karşı 1 mailden daha davet yollayın bazen yollamıyor sorunlu diyebiliyor
  • 15-05-2025, 00:20:56
    #25
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gemini Advanced için 2 ihtiyacın var
    1.si Amerikan VPN
    2.si Amerika adresle 1 kere google playda harcama yapmak. Sonra okul maille başvur hayırlı olsun. Gmaille bile alırsın
    Hocam senin şu edu mail aldığımızda Gemini öğrenci ile Advanced kullanamıyor muyuz?
  • 15-05-2025, 00:27:45
    #26
    Kişisel Rütbe
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin şu edu mail aldığımızda Gemini öğrenci ile Advanced kullanamıyor muyuz?
    Kullanıyoruz
  • 15-05-2025, 00:41:36
    #27
    Bu daveti almak için öncesinde ChatGPT'de herhangi bir form falan doldurmak gerekiyor mu? Yoksa kendileri biz hiç bir şey yapmadan davet mi atıyorlar?