• 07-05-2025, 13:05:21
    #1
    Bu öğrenci planını aldım ücretsiz 1 yıllık olanı. fakat bunu şimdi aboeliği nasıl iptal ederim kendisi otomatik yenilemesin yani
  • 07-05-2025, 13:09:01
    #2
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Hocam 1 yıl sonraki Alper Bey'in problemidir bu diye düşünüyorum
  • 07-05-2025, 13:11:42
    #3
    invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 yıl sonraki Alper Bey'in problemidir bu diye düşünüyorum
    hocam modüller kısmı çıkmıyor nedendir ?
  • 07-05-2025, 13:11:53
    #4
    Sanal kart kullansaydınız keşke hocam
  • 07-05-2025, 13:12:21
    #5
    1 yıllık öğrencide 4o mini kullanılıyor bir anlamı yok Bence düşününce
  • 07-05-2025, 13:12:39
    #6
    1 yıl aktif kullanırsan zaten kendin büyük ihtimal devam ettirmek istersin.
    Bana bazı aylar 1 hesap yetmiyor 3-4 hesaba pro alıyorum.
  • 07-05-2025, 13:12:52
    #7
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam modüller kısmı çıkmıyor nedendir ?
    Auto select switch'ini kapatamıyor musunuz?
  • 07-05-2025, 13:13:29
    #8
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıllık öğrencide 4o mini kullanılıyor bir anlamı yok Bence düşününce
    Yanlış bilgi, tüm modeller kullanılıyor hocam.
  • 07-05-2025, 13:14:05
    #9
    invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Auto select switch'ini kapatamıyor musunuz?
    en güçlü olan 4o olan doğrumudur onu mu kullanıyım yani