• 07-12-2024, 22:22:35
    #1
    Çok sık görsel üretiyporum arkadaşlar. 200 liralık 4-5 hesap alıyorum her ay. En uygun nasıl kullanabılırım varmı bılgısı olan
  • 07-12-2024, 22:25:14
    #2
    Leonardo ai veya Midjourney deneyebilirsiniz alternatif olarak
  • 07-12-2024, 22:27:46
    #3
    X premium hesap alarak Grok kullanmanı tavsiye edebilirim
  • 07-12-2024, 22:31:56
    #4
    Cooky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    X premium hesap alarak Grok kullanmanı tavsiye edebilirim
    Grok denemesı varmı hocam
  • 07-12-2024, 22:45:44
    #5
    Dalle ve midjourney'den daha uygun abonelik fiyatına bunu tavsiye ederim, sınırsız çoğu platform var.
    https://apps.apple.com/tr/app/wizard...475236610?l=tr