• 27-07-2023, 17:30:06
    #10
    Msn de spleak vardı bi zamanlar
  • 27-07-2023, 18:02:28
    #11
    1-2 dakika sonra geldi ama ne sorsam "I'm thinking" diyor, nerede yanlış yapıyorum? @kaancity;

    @eiffel65;