Strato Ag
5
●675
- 20-03-2007, 22:39:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaşlar strato ag yi bilenleriniz vardır sertifikalı dc leri var artı donanım ve fiyatları süper almanyada banka hesabım var alabiliorm sizce alsam nasıl olur fakat parayı swift yapıcam yani türkiyeden transfer etmem lzm komisyon miktarlarından bi haberim bilgisi olan arklar lütfen yardım edin.
- 21-03-2007, 01:12:3012 ay alırsan kurulum parası 18 ay bedava setup var artı trafik sınırsz tüv sertifika datacenter işte almanyada hesaptan para çekebiliolar ondan zaten banka hesabı istiolar düzenli şekilde para çeklio da bnm istediğim para transferi yaparken almanyadaki banka hesabıma nekadar para kesileceği ??? zaten stratonun kalitesi tartışılmaz.