• 20-03-2007, 22:39:36
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar strato ag yi bilenleriniz vardır sertifikalı dc leri var artı donanım ve fiyatları süper almanyada banka hesabım var alabiliorm sizce alsam nasıl olur fakat parayı swift yapıcam yani türkiyeden transfer etmem lzm komisyon miktarlarından bi haberim bilgisi olan arklar lütfen yardım edin.
  • 20-03-2007, 22:42:32
    #2
    sunucu alacaksanız eğer 12 ay sözleşme ile veriyorlar.
  • 21-03-2007, 01:12:30
    #3
    12 ay alırsan kurulum parası 18 ay bedava setup var artı trafik sınırsz tüv sertifika datacenter işte almanyada hesaptan para çekebiliolar ondan zaten banka hesabı istiolar düzenli şekilde para çeklio da bnm istediğim para transferi yaparken almanyadaki banka hesabıma nekadar para kesileceği ??? zaten stratonun kalitesi tartışılmaz.
  • 21-03-2007, 01:16:28
    #4
    kalitelidir ama almak biraz zor.

    12veya 18 aylık bir süreç az değil.1 ay sonra ne yapacağınız belli olmayabilir.kurumsal olarak kullanılmayacaksa zarar uğrayabilirsiniz.
  • 21-03-2007, 01:56:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    T.İş Bankasından Malta'ya her ay döviz hesabımdan transfer yapıyorum 14ytl masraf oluyor yanlız valör tarihi oluyor 1-2 gün içinde geçiyor hesaba .. Para getirirkende Moneybookers hesabımdan HSBC'ye en masrafsız seçenek bu..
  • 21-03-2007, 02:01:18
    #6
    eyw gokhan bu bilgiyi öğrendiğim ii oldu bu arada hostbank evt stratodan almak zor zaten sadece alman vatandaşlarına veriyor.ama bnm için sorun değil.bilgiler için teşekkürler