Merhaba arkadaşlar; XenForo lisansı satın almak istiyorum. Önceliğim güncel olması, mümkünse en son sürüme ait bir lisans olmasıdır. Lisansın devri ile alakalı detayları bilmediğimden mail adresi ile teslim edilmesi mantıklı.
Bütçem çok yüksek olmadığı için makul ve uygun fiyatlı teklifler önceliğimdir. Elinde satılık lisans bulunan arkadaşlar, lisansın durumu ve düşündükleri fiyat ile birlikte whatsapp özel mesaj yoluyla veya konu altından ulaşabilirler.
Şimdiden teşekkür eder, iyi forumlar dilerim.