• 20-02-2025, 11:05:15
    #1
    Arkadaşlar mobil sürümde gayet iyi görünüyor fakat masaüstünde slide bu şekilde görünüyor nerede hata yapıyor olabilirim?
  • 20-02-2025, 13:39:02
    #2
    Bu şekilde kimse yardımcı olamaz hocam. Ne slider'ı yaptığınız eklenti adı vermişsiniz, ne nasıl yaptığınıza dair bir bilgi. Muhtemelen XenForo değil daha çok CSS kaynaklı sorundur diye düşünüyorum. En azından link bıraksaydınız inceler ona göre yardımcı olurduk.