Merhaba,
Xenforo 2.x lisans alınacaktır. Devretme özelliği aktif olması gerekmektedir.
İlgilenenler pm üzerinden istedikleri fiyatı iletebilirler.
Xenforo Lisans alınacaktır
3
●182
- 21-01-2024, 02:10:50Süresi bitmiş lisansınıza istediğiniz ücret çok yüksek eğer ileride bir güncelleme yaparsanız tekrar yazarsınızTurkishMethods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2024, 02:44:56Teklifinizi PM'den iletinizbytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle