• 09-08-2023, 15:12:49
    #1
    Xenforo Lisans almak istiyorum. Satmak isteyen arkadaşlara duyurulur. Şimdiden teşekkürler
  • 09-08-2023, 15:50:12
    #2
    Mayısta güncelliği biten lisansım var. Teklif verebilirsiniz kabul ediyorsanız.
  • 09-08-2023, 17:37:23
    #3
    Platin üye
    HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mayısta güncelliği biten lisansım var. Teklif verebilirsiniz kabul ediyorsanız.
    Konu sahibinin izniyle; en son hangi sürüm indirilebiliyor?
  • 09-08-2023, 19:08:10
    #4
    Mayıstan sonraki sürümler indirilmiyor hocam kaç olduğuna bakmam lazım.
  • 20-08-2023, 00:24:40
    #5
    muratpaftali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xenforo Lisans almak istiyorum. Satmak isteyen arkadaşlara duyurulur. Şimdiden teşekkürler
    satılık lisans vardır.