• 04-02-2023, 20:35:52
    #1
    Selamlar xenforo 2.2.x veya son sürüm lisans alınacaktır pm yolu ile iletişime geçebilirsiniz
  • 12-02-2023, 17:55:11
    #2
    Hocam lisans bulabildiniz mi?
  • 12-02-2023, 18:01:25
    #3
    Akatsuki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lisans bulabildiniz mi?
    Arayış devam ediyor hocam
  • 12-02-2023, 18:02:29
    #4
    Bende bir süredir arıyorum elinde lisans olan arkadaşlar bana da fiyat ve durum bilgisini PM atarlarsa sevinirim.
  • 14-03-2023, 20:40:34
    #5
    Merhabalar, 1 aylık lisansımı açık arttırmaya çıkardım, alttaki linkten konuya ulaşabilirsiniz

    https://www.r10.net/xenforo/3589120-...-128293-a.html