siteye erişim yok - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
siteye erişim yok
4
●
52
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
XenForo
siteye erişim yok
15-06-2021, 21:25:30
#1
Canmemis
Merhaba arkadaşlar forum siteme sabahtan beri erişemiyorum. Sizce sorun ne olabilir.
Sunucu değiştirerek te denedim aynı hatayı alıyorum. dün hiçbir sorun yoktu.
15-06-2021, 21:27:49
#2
BatuhanCLSKN
Blocklandı diyor sanırım? Forum hangi yazılım ise bi mesaj atın isterseniz.
15-06-2021, 21:29:00
#3
Canmemis
BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Blocklandı diyor sanırım? Forum hangi yazılım ise bi mesaj atın isterseniz.
reklam engelliyici varsa (bloklayıcı olarakta geçer) onu devre dışı bırakın diyor. ama böyle bir eklenti kullanmıyorum.
15-06-2021, 21:29:54
#4
oguzhanx
Merhaba,
adblock vb. bir eklenti aktif ise devre dışı bırakmayı deneyiniz.
15-06-2021, 21:41:28
#5
Canmemis
oguzhanx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
adblock vb. bir eklenti aktif ise devre dışı bırakmayı deneyiniz.
Eklenti kullanmıyorum hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler