web master forumu kurabilecek varmı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
web master forumu kurabilecek varmı?
9
●
276
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
XenForo
web master forumu kurabilecek varmı?
1
2
14-11-2020, 10:52:54
#1
Dora
edit: bir kaç arkadaşımız teklif verdi ve onlarla görüşme yapacağım tşkler ilginize.
iş
@
Origin
; e verilmiştir. tşkler.
14-11-2020, 10:54:55
#2
profweb
XenForo alt yapısı kullanıyor satın alıp kendiniz kurabilirsiniz.
14-11-2020, 10:56:27
#3
Dora
yeterli bilgi ve tecrübeye sahip değilim malesef forum konusunda işi ehline bırakmak istiyorum
14-11-2020, 10:57:32
#4
zagor6390
PM gonderildi
14-11-2020, 10:58:34
#5
Dora
zagor6390 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PM gonderildi
cvp verildi
14-11-2020, 11:00:59
#6
Ekonomi
Her detayıyla kurup yardımcı olabilirim. Pm gönderiyorum.
14-11-2020, 11:07:28
#7
SerhatKarademirr
Pm Gönderdim.
14-11-2020, 11:10:55
#8
Misafir
Lisansiniz var ise uygun yardımcı olabilirim
14-11-2020, 11:17:29
#9
Dora
lisansım yok herşey resmi olacak şekilde anahtar teslim istiyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler