Sitemizde şu hataları almaktayız errors log içinde. Sitemiz erişilemez durumda http hatası veriyor. Yedekten geri yüklememize rağmen erişim yok acaba neden olabilir?
php sürümünü ve MariaDb sürümlerinizi kontrol ediniz. Eğer en son xenforo sürümü kullanıyorsanız bu tür hatalar sıkılıkla görülebilir.
Çözdük hocam eline sağlık
Mariadb sürüm yükseltilmesi kaynaklı imiş
Çözüm olarak bizdeki php sürüm ve multiphp sürüm en az 7.3 olmalı. Alt sürümlerde veritabanı bağlantısı sağlanamıyor.