2.1.6 Resource Manager 235 tl
xenforo yeni sürüm indirme ücretini 70 dolara çıkardı baya bi saçmaladılar zaten kullanmıyorum lisansı eski bir lisans hesabımda yukarıdaki eklentilerde var
discord eklentisi harici maile geliyo en son versiyonu verebilirim istiyene ama xenforo lisansla birlikte resource eklentisi beraber vermem gerekiyo
malesef onuda makul bi ücrete verebilirim mail adresimi veremiycem çünki aktif kullandığım mail adresim xenforoya mail atıp sizin mail adresinize
lisansı bir kereliğine tanımlıyolar artı yanında bir tema ve discord eklentisi hediyem olucak onu pm den gönderirim
