• 12-03-2020, 13:43:59
    #1
    Tübitak projem için XenForo (tercihen 2.1.4 ve üzeri) lisans satın alınacaktır. İstanbul içi elden teslim alınabilir. İstanbul dışı lisans sahipleri güvence sağlarsa ödeme yapılıp alınacaktır.
    E-mail adresi de teslim alınacaktır.
    Satış yapanlar PM

    KONU KAPANMIÅžTIR.
  • 12-03-2020, 13:50:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    xeonfore kendı sitesinde yazılan dolar ustunden alınabilir yada sizin maille alınıp odemesi alındıktan sonra teslim edilir
  • 12-03-2020, 13:54:14
    #3
    2.el lisans satışı yapan varsa 2.el alacağım hocam
  • 12-03-2020, 14:10:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bulabilirsen alırsın daha once arayan oldu buldu bilmiyorum
  • 16-03-2020, 11:02:57
    #5
    Güncel
    2.el lisans aranıyor
  • 17-03-2020, 02:16:17
    #6
    Hocam lisansımız var, güvencemiz de, tek sorun 2.1.4 lisans yok. 2.0.12 sürüm lisans var ilgilenirsen pm atarsın.