Merhaba arkadaşlar;
Xenforo lisansı ile aldğım 2 adet temamı satıyorum. İlgilenen olursa hesabı komple devir edeceğim
temanın 6 ay güncelemesi mevcut ve en son güncelleme dün geldi...
Normalde Temanın tanesi 30 Dolar
ve ben iki temayi
Demolari:
1- Swift Temanın Demoları
1- Demo 1
2- Demo 2
3- Demo 3
4- Demo 4
5- Demo 5
6- Demo 6
2- Noval Teması
1- Demo 1
2- Demo 2
Google Web yazı tipi kolayca yapılandırılabilir
Avatar Şekli
Özel Kaydırma Çubuğu
Konuk Mesajı
Yapışkan Personel araçları
Metin Logosu
İki Giriş Tetikleyici Stili
Alt gezinme satırını kaldır
Daraltılabilir Kategoriler
Yapışkan Kategori Şeritleri
Son Poster Avatarı
Basitleştirilmiş Düğüm Statiği
"Yeni" Gösterge Etiketi
Kenar Çubuğu Konumu
Yapışkan Kenar Çubuğu
Katlanabilir Kenar Çubuğu
Katlanabilir Kenar Çubuğu Blokları
Ayrı Yapışkan Vidalar
En son kimin yayınlandığını gösteren avatarını göster
Tartışma listesindeki Çevrimiçi / Çevrimdışı durum göstergesi
Üç Farklı Mesaj Düzeni
İlk Mesaj Benzersiz Arka Plan
Çevrimdışı durum göstergesi
Katlanabilir Kullanıcı Ekstraları
İsteğe Bağlı Glifler (Gezinme-Kenar Çubuğu-İleti Eylem Çubuğu)
Ekstra Altbilgi, 8 farklı widget ile kolayca özelleştirilebilir
Ve dahası......