• 07-11-2018, 02:54:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    çözüldü.
  • 07-11-2018, 02:59:20
    #2
    Merhabalar, hangi temayı kullanıyorsunuz? Default mu?
  • 07-11-2018, 03:00:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, hangi temayı kullanıyorsunuz? Default mu?
    innovate dark xenforo 2
  • 07-11-2018, 03:03:37
    #4
    Admin Kontrol panelinde > SOL Menülerden : Görünüm ve Diller > Tema Özellikleri > Temel Seçenekler'e Giriş yaparak
    sayfanızdaki logoyu değişebilir ayni şekilde Tema Özellikleri Alanından diğer şablon düzenlemeleriniz yapabilirsiniz.

    Not olarak: innovate dark temasını kullandığınız için o temanın özelliklerine gireceksiniz.



    Konu çözüme kavuşmuştur