• 22-05-2018, 16:12:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, 23 Şubat 2018’de satın aldığım xenforo lisansını satıyorum. 23 Şubat 2019 tarihine kadar ücretsiz güncelleme aktiftir. Ayrıca Uİ-X 2 temasını da satıyorum. Proje için satın aldım ancak takım arkadaşlarım ilgisiz kaldılar proje ilerlemedi. Bu nedenle satmak zorundayım. Fiyat konusunda ölücü davranmazsanız memnun olurum.
  • 22-05-2018, 16:16:22
    #2
    Aklınızdaki fiyat nedir hocam bir müşterimin ihtiyacı vardı ona alabilirim.
  • 22-05-2018, 16:17:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Toplam da 550 TL hocam. Daha 3 aylık lisans ve tema.
  • 22-05-2018, 16:23:41
    #4
    vbulletın temasi var lisanli tüm ayarlari yapilmistir http://frmwm.com
  • 30-05-2018, 19:07:20
    #5
    Tema lisansı dışında satış düşünürseniz 350 TL verebilirim.
  • 18-10-2018, 20:26:18
    #6
    Satış devam ediyor mu arkadaşım?
  • 20-10-2018, 11:10:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    likable03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış devam ediyor mu arkadaşım?
    Satıldı.