Merhaba arkadaşlar, vbulletin olan sistemimizi xenforoya geçirmek istiyoruz ama doların hali malum... Biz de çözümü 2. el lisanslarda arıyoruz. Elinde 2. el lisansı bulunan arkadaşların tekliflerini bekliyoruz.