Xenforo Lisans Alınacaktır.
0
●121
- 21-04-2018, 09:57:14Merhaba arkadaşlar, vbulletin olan sistemimizi xenforoya geçirmek istiyoruz ama doların hali malum... Biz de çözümü 2. el lisanslarda arıyoruz. Elinde 2. el lisansı bulunan arkadaşların tekliflerini bekliyoruz.