• 20-11-2017, 06:10:32
    #1
    Selamlar
    Xenforo lisans almak istiyorum. Makul fiyattan verecekler varsa ulaşabilir. Sevgiler.
  • 20-11-2017, 07:17:12
    #2
    Valla kardeş satan hiç yok 1 ay aradım sonun ıpb forum aldım bak bi istersen öneririm 🙂
  • 24-11-2017, 20:01:10
    #3
    14'mart 2018 kadar geçerli lisansım var ilgilenirseniz satabilirim.
  • 01-12-2017, 17:38:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    explosive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14'mart 2018 kadar geçerli lisansım var ilgilenirseniz satabilirim.
    ne kadar sorması ayıp :/
  • 02-12-2017, 10:56:40
    #5
    kafamda bir fiyat yok açıkcası tekliflere açığım en yüksek teklifi veren arkadaşa satıcam
  • 02-12-2017, 22:15:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    150 tl vereyim... tabi sen istersen..
  • 14-12-2017, 15:53:55
    #7
    explosive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafamda bir fiyat yok açıkcası tekliflere açığım en yüksek teklifi veren arkadaşa satıcam
    200 tl
  • 14-12-2017, 23:13:08
    #8
    Arkadaşlar ilginize teşekkürler lisans satılmıştır.
  • 15-12-2017, 12:24:11
    #9
    explosive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilginize teşekkürler lisans satılmıştır.
    kaça gitti hocam ayıptır sorması ?