• 04-08-2010, 14:33:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Yazı boyutunu küçültmem için style giriyorum yalnız css temasından mıdır nedir ben bulamadım açıkcası. yazı eklerken başlıklar çok büyük çıkıyor ve kalın çıkıyor.

    nasıl düzeltebilirim ?
  • 04-08-2010, 15:07:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kullandıgın tema adı nedır ?
  • 04-08-2010, 15:09:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    s0ner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullandıgın tema adı nedır ?
    greyzed diye bir tema.
  • 04-08-2010, 15:14:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    senın css kodun

    h2 {
    font-size: 2.8em;
    font-family: impact;
    font-weight: normal;
    padding-bottom: 9px;
    }

    die gorunuyor bunu font-size: 2.8em; kafana gore kucult
  • 04-08-2010, 15:16:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çok makbule geçti teşekkürler.
  • 04-08-2010, 15:17:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    rica