moiney adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tarafımıza son 5 gün içinde gelmiş ve cevaplanmamış bir mail bulunmuyor.
Burada kıstas şudur;
Şayet bizlere X ile ilgili bir problem yaşamaktayım; yardımcı olur musunuz? Derseniz, bu destek talebidir ve yardımcı oluruz.
Lakin, isminizi mail'lerde arattığımda son gördüğüm şey; fiyatlandırma politikası konusundaki bizlere öneride bulunmuş olmanız ve bu mail'inize kadar da sizlerin her sorunuza yardımcı olmuşuz.
Şayet, gözümüzden kaçan bir mail varsa ise lütfen belirtin.
Böyle düşünmenize üzüldüm. Rabbit bir tasarımdan ibaret bir ürün değil. Aksine, hiçbir ürünün sunmadığı fonksiyonaliteyi sunmakta.
Deneyiminiz için üzgünüm, lütfen gözümüzden kaçan bir mail'iniz varsa; tekrar bana iletin. Seve seve yanıtlarım.
İyi günler dilerim.