• 24-07-2009, 20:22:14
    #10
    Rep verme alma muhabbeti bittiği için bunları tartışmanın bir anlamı yok diye düşünüyor. Teşekkürler hocam güzel bir kitap olmuş
  • 24-07-2009, 20:27:47
    #11
    www.arslania.com
    Yorumlarınız için teşekkürler elimden geldiğince geliştirmeye çalışacağım arkadaşlar çok yakında yenılerı de cıkacak inş.
  • 24-07-2009, 22:03:59
    #12
    Vakit ayırıp yazman gerçekten güzel, teşekkürler.
  • 24-07-2009, 22:04:01
    #13
    güzel paylaşım sağol
  • 24-07-2009, 22:07:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Etiketlenmesı görüşündeyim
  • 24-07-2009, 23:04:55
    #15
    www.arslania.com
    İlginiz için tşkr ederim arkadaşlar, eğer modlar tarafından görülürse sabitlenir konu heralde. Elimden geldiğince yazmaya çalıştım şükür bitirdim ve bu ürün çıktı. Umarım faydalı olur herkese
  • 24-07-2009, 23:40:25
    #16
    Emek verip burada paylaştığınız için teşekkür ederim. Anlatımda sade ve çok güzel olmuş tekrar teşekkürler.
  • 25-07-2009, 00:04:29
    #17
    www.arslania.com
    sağolun efendim dilimiz dönüğünce yapmaya çalıştık
  • 25-07-2009, 00:04:39
    #18
    Misafir
    Elinize sağlık, kaliteli bir döküman olmuş.

    # SuLeymanArsLan