Merhaba,
Site GTMetrix ve Pagespeede göre çok hızlı ancak ben 2-3 saniyede zor giriyorum siteye neden böyle olabilir?
GTMetrix A+ Ama site yavaş açılıyor.
10
●188
- 04-05-2022, 11:15:01Merhaba sizden kaynaklı bir sıkıntı olabilir çünkü ben siteyi gayet hızlı bir şekilde açtım.
- 04-05-2022, 11:17:47Sunucu lokasyonı amerika diye mi böyle bilmiyorum ama bundan da kaynaklı olabilir.abdullahki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 04-05-2022, 11:35:37+ CF mi kursam ne yapılabilir üstad? dehşet bir makinada site ama yine de hal böyle.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2022, 12:37:10Sitemap'ı önbelleğe dahil etmemiştim şimdi sitemapi da dahil edince biraz daha iyileşti.OzyTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2022, 13:24:46test sunucusu da önemi olduğunu unutma.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
