dexterminate adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ancak yaşadığım bir senaryo: 5-6 ay öncesinde tekrar benzeri bir soru aldım. Cevabım "birkaç ay içinde diye ümit ediyorum." oldu. 3 Ay sonra kişi onun "işlerini yavaşlattığımı ve bu temayı beklediğini; mümkünse bittiği kadarıyla onunla paylaşmamı ve mağduriyetini gidermemi" istedi ve bunu sadece aylar önce yaptığımız "ne zaman çıkar" sorusuna ithafen yaptı.
Her IQ, her ahlâk, her kültürden insan ya da insanımsı ile muhattap oluyoruz.
Burada vereceğim bir tarih yüzünden bile sanki ön ödeme yapmış, hissedarmış gibi benden hesap sormaya kalkacak 10 kişi çıkar.
O sebeple tarih vermeyi kesinlikle istemiyorum hocam.