• 27-06-2021, 22:16:57
    #28
    Çok güzel görünüyor. Bitmesini bende bekliyorum.
  • 04-10-2021, 20:42:20
    #29
    Projenin bitmesini merakla bekliyorum. Şu anda buddypress destekli sosyal ağlardan gına gelmiş durumda. İyi bir bulut sunucu kullansam bile eklentiler deli gibi ağırlaştırıyor. Sizin tamamen kendinizin yazdığı sistem olduğu için gayet hızlı olacaktır. Benim tek isteğim şu; her ne kadar community teması olsa da, blog/magazine tarzı ana sayfa ve kategori sayfaları da bulunması çok faydalı olacaktır. Böylece subdomain, multisite vb. uğraşmadan direkt olarak sizin temanızı kullanabilirim.
  • 04-10-2021, 20:43:51
    #30
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Projenin bitmesini merakla bekliyorum. Şu anda buddypress destekli sosyal ağlardan gına gelmiş durumda. İyi bir bulut sunucu kullansam bile eklentiler deli gibi ağırlaştırıyor. Sizin tamamen kendinizin yazdığı sistem olduğu için gayet hızlı olacaktır.
    Buddypress kullanmayı çok düşündüm ancak sadece Buddypress'in çekirdeğini bile aktive edince anasayfada 100+ sql sorgusu dönüyor. Şu an tamamen bitmiş ve en az buddy press kadar veri çektiğim anasayfamda ise maksimum sorgu sayısı 40 ila 50 arasında.

    Kesinlikle dediğinize katılıyorum.
  • 04-10-2021, 20:47:09
    #31
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buddypress kullanmayı çok düşündüm ancak sadece Buddypress'in çekirdeğini bile aktive edince anasayfada 100+ sql sorgusu dönüyor. Şu an tamamen bitmiş ve en az buddy press kadar veri çektiğim anasayfamda ise maksimum sorgu sayısı 40 ila 50 arasında.

    Kesinlikle dediğinize katılıyorum.
    Evet, birçok farklı tema denedim. Hele şu sıralar vikinger ile uğraşıyorum. Ama içime sinmiyor. Görselliği ne kadar hoş olsa da o buddypress olayı bozuyor.
    Sizin temanın modülleri işlevsellik açısından çok güzel görünüyor. Görsellik anlamında vikinger'e yakın bir çizgi tutarsa mükemmel olur.

    Bu arada ricam olacak; projeniz her ne kadar community teması olsa da, blog/magazine tarzı ana sayfa ve kategori sayfaları da bulunması çok faydalı olacaktır. Böylece subdomain, multisite vb. uğraşmadan direkt olarak sizin temanızı kullanabilirim. Her ihtiyaca cevap veren çok iyi bir iş olacaktır.
  • 04-10-2021, 20:51:41
    #32
    dexterminate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, birçok farklı tema denedim. Hele şu sıralar vikinger ile uğraşıyorum. Ama içime sinmiyor. Görselliği ne kadar hoş olsa da o buddypress olayı bozuyor.
    Sizin temanın modülleri işlevsellik açısından çok güzel görünüyor. Görsellik anlamında vikinger'e yakın bir çizgi tutarsa mükemmel olur.

    Bu arada ricam olacak; projeniz her ne kadar community teması olsa da, blog/magazine tarzı ana sayfa ve kategori sayfaları da bulunması çok faydalı olacaktır. Böylece subdomain, multisite vb. uğraşmadan direkt olarak sizin temanızı kullanabilirim. Her ihtiyaca cevap veren çok iyi bir iş olacaktır.
    Blog sayfası ve kategori sayfaları da keza mevcut hocam. Themeforest onayı bekleniyor temanın satışı için. Bizim de şu an sektördeki tek rakibimiz vikinger. Ancak yabancı forumlarda da yüksek hit altında vikinger'ın çok ağırlaştığını okudum.

    Sebebi elbette buddypress. Keza, kodladığım çekirdek eklentiye HypePress adını verdim; tüm veriler tamamen metalarda serilaze edilmiş şeklinde saklanıyor ve bu sayede sorgu miktarı çok çok azalıyor. Kim bilir, belki ileride HypePress'li temalar geliştirirler haha.

    Görsellik hususunda ise vikinger'ı takip etmeyi düşünmüyorum. Sebebi ise; vikinger ne kadar çok hoş ve tatlı bir dizayn olsa da, günümüzün trendi artık anlaşılabilir ve temiz UI'lar üzerinde diye düşünüyorum.

    Konuda görseller elbette eski ve elbette görüntü değişti ve daha güzelleşti ancak vikinger'ın tamamen görüntü satmak amaçlı bir tema olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle amaç bir sosyal medya platformu yaratmak değil vikinger'de, görünüş satmak.

    Ek olarak, buddypress to hypepress işlemi mümkün olacak.
  • 04-10-2021, 20:57:53
    #33
    flyingatm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blog sayfası ve kategori sayfaları da keza mevcut hocam. Themeforest onayı bekleniyor temanın satışı için. Bizim de şu an sektördeki tek rakibimiz vikinger. Ancak yabancı forumlarda da yüksek hit altında vikinger'ın çok ağırlaştığını okudum.

    Sebebi elbette buddypress. Keza, kodladığım çekirdek eklentiye HypePress adını verdim; tüm veriler tamamen metalarda serilaze edilmiş şeklinde saklanıyor ve bu sayede sorgu miktarı çok çok azalıyor. Kim bilir, belki ileride HypePress'li temalar geliştirirler haha.

    Görsellik hususunda ise vikinger'ı takip etmeyi düşünmüyorum. Sebebi ise; vikinger ne kadar çok hoş ve tatlı bir dizayn olsa da, günümüzün trendi artık anlaşılabilir ve temiz UI'lar üzerinde diye düşünüyorum.

    Konuda görseller elbette eski ve elbette görüntü değişti ve daha güzelleşti ancak vikinger'ın tamamen görüntü satmak amaçlı bir tema olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle amaç bir sosyal medya platformu yaratmak değil vikinger'de, görünüş satmak.
    Çekirdek eklentinin tarafınızca kodlanması çok büyük bir artı. Dediğiniz gibi temiz UI her zaman daha rahat anlaşılabilir olacaktır. Eski toprakların (ben dahil) halen vbulletin, xenforo vb. forum türlerine alışık olmasına rağmen Discourse, Flarum gibi forum çeşitlerinin giderek daha çok kullanıma geçmesi de en büyük örneği. Çok şatafatlı olmasa bile basitçe renk, font değişimi gibi özelleştirmeler tat katabilir. Zaten 3 farklı arayüzü olacak demiştiniz. Dark mode desteği de vardır diye düşünüyorum. Vikinger'in tasarımcısı grafik olarak cidden çok güzel işler çıkarsa da ekiplerinde developer olmadığını söylemişti. HTML temaları da çok güzel görünüyor. Ama ona script yazdırmak da dünya para açıkcası.
    İlerde HypePress temaları geliştirilirse şaşırmam o yüzden Başarılar dilerim. Umarım bir an önce onaylanır Themeforest tarafından. Merakla bekliyorum!
  • 08-11-2021, 18:41:23
    #34
    @flyingatm; merhaba, themeforest tarafında yayınlanma konusunda gelişme var mı acaba?
  • 11-11-2021, 21:13:27
    #35
    Valla helal olsun ben orta bir temayı bitiremedim daha üşengeçlikten
  • 11-11-2021, 21:19:26
    #36
    elinize saglık gayet iyi duruyor